Hey Hey andra inlägget för dagen



I am on fire! Andra inlägget för dagen och så har jag inte skrivit på två veckor. Men det känns som att mina fingrar bara far över tangentbordet och då gäller det att hänga med. Eller fingrar och fingrar, jag är faktiskt tvungen att skriva med naglarna nuförtiden. Jag gjörde en nagelförälningning (du vet, sån där med gelé) så jag är lite begränsad vad gäller olika saker. Jag kan föressten visa bild på det!


Vi tog massor av bilder i Prag, främst när vi äter faktiskt. Antingen åt vi hela tiden eller så var det för kallt för att ta av sig vantarna och knäppa en bild. Vad vet jag. Hursomhelst så tog Martin en bild av mig när vi äter lunch som jag inte var beredd på. "Jag ser verkligen uttråkad ut och som att jag tycker att maten är skitäcklig" sa jag när han visade mig den. Då svarade han "Nej men du brukar se ut så där när du äter".  Och jag som tyckte att pastan var jättegod! Men där ser man, när man inte är beredd på att bli fotad får man alltså veta hur man ser ut i olika situationer..
Gud vilket innehållslöst inlägg känner jag nu. Men hemskt underhållande för mig. Kanske ska sluta innan jag förlorar läsare, haha. Men vad jag förstår så blir noll minus noll fortfarande noll så vad har jag att förlora liksom.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback