Ledig onsdag



Vaknade precis och kände mig skönt utvilad. Jag är nämligen ledig idag! 

Eller ledig och ledig... Jag har prov imorgon och massor av inlämningar att skriva. Men jag behöver inte sitta i ett torrt klassrum iallafall!

Just nu är jag ensam på Kungsholmen, ska åka hem till Solberga snart. Jag var här med Martin igår, även om vi knappt umgicks känns det som. Det var meningen att vi skulle gymma tillsammans, så jag stack till gymmet och väntade på honom. Sprang en mil. Ingen Martin. Cyklade en mil. Ingen Martin. Så jag pallade inte mer och gick hem.
 
När jag kom hem var han där och hade gjort värsta middagen till mig, så söt! Men efter middagen däckade jag typ, hatar att börja 8:20! Det förstör hela kvällen. Så ja, vi var i samma lägenhet hela kvällen men vi umgicks knappt.

Idag vet jag inte riktigt vad jag ska hitta på. Plugga och träna? Fast jag är lite trött på att gå till gymmet. Jag känner mig ju ändå bara tjock hur mycket jag än tränar. Det är som att dricka men aldrig släcka törsten.

Nåja, jag ser fram emot helgen, det är inte många dagar kvar tills jag är ledig på riktigt.
Philip ringde mig och var nervös att han inte skulle få se Melodifestivalen på lördag och sa att vi var välkomna på förfest hos honom. Det ser jag fram emot!

Sen på söndag ska vi förmodigen på en visning av en tvåa här på Kungsholmen. Vi kan ju inte köpa något än eftersom jag inte har något jobb. Men efter gymnasiet och när jag har en inkomst så gäller det att vara förberedd!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback