Min härliga helg



Nu på måndags-kvisten måste jag ju uppdatera lite om helgen!

Det har varit en riktigt party-helg med fest och kalas! I fredags träffade jag upp tjejerna och drack söta drinkar på Underbar i stan. Mysigt!  Sen i lördags så firades såklart min gode vän Julia som fyllde 19 år. Vi var 12 tjejer som käkade på Friday's för att sedan dela upp oss. Jag hängde med "födelsedagsgänget" där vi först förade på Soap Bar
och sedan avslutades kvällen på Victoria. Där mötte Louise & Elin upp oss och vi hade skit kul!

Här är lite bilder från kvällen som jag snott från Julia (julianna.blogg.se)


Födelsedagsbarnet!


Nej jag vill inte alltid vara med på bild...


Mina sötisar











Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback