Syster kommer på lördag


Ranveig kommer på lördag! WIHO! Så jag kikade in på Body Shop idag efter produkter som hon kan köpa med sig (är billigare i England...) Så frågade jag expediten om en viss kräm var bra för problemhy och hon sa att den var helt super och gav mig ett litet prov. Sen sa hon "vet du, jag tycker verkligen att du har helt underbar hy. Verkligen otroligt fin!" Jag blev så himla glad, det har aldrig någon sagt till mig! Och jag har haft riktigt dålig hy när jag var mindre... Så det värmde verkligen. :)

Sen träffade jag mode girls på stan och käkade sen lunch. Jättetrevligt! Blir alltid lika glad. :) Får gymma senare till veckan istället.

Imorgon blir det kliniken tidigt på morgonen. Är lite nervös men det går nog bra. Känns skönt att äntligen ha tagit det steget. Sen är det ett besök hos kiropraktorn som står på schemat. Känns lika skönt varje gång jag går där ifrån... Min kiropraktor är verkligen grymt duktig.


Syster kommer på lördag


Kommentarer
Postat av: EllenF

Din hy är jättefin, be happy! Kram Ellen

2009-11-05 @ 01:02:52
URL: http://www.improveme.se/EllenF

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback