Fredags mys


Wihoo, äntligen fredag! Har inga föreläsningar idag vilket man skulle kunna tolka som att jag får göra vad jag vill... Men icke! Igår fick vi nämligen våra peer- review frågor vilket innebär att jag måste skriva en fyra sidors lång analys tills på måndag! GULP. Joanna skulle sitta på biblioteket idag så jag kanske drar mig dit. Eller så skriver jag allt på söndag kväll som vanligt, haha. Förmodligen.

Igår på föreläsningen så var förresten TV 4 där vilket var lite kul. Hade lite svårt att koncentrera mig när det satt en kamera-gubbe som filmade- man blir liksom lite självmedveten ;) Jag blir tokig av kameror!

Nu ska jag göra mig snygg. Tror det blir en mysig dag :)


Kommentarer
Postat av: Emma

Åh! Har du inte sett den?? Det måste du! Jag måste köpa den, vill liksom ha den i min samlig, Borta med vinden ska också införskaffas! :) Tack ändå söt! Hoppas du får en fin helg. Kram

2009-11-20 @ 16:24:34
URL: http://emmajohanna.webblogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback