Måndag


Yes! Skrev klar min analys imorse och skickade in den.  Skönt att ha det avklarat- CHECK!

Sen unnade jag mig 40 minuters kroppsmassage istället för bara ryggen som jag brukar. VÄLFÖRTJÄNAT!  Sen stack jag till stallet, fick rida Kavaljer vilket gick sådär. Tycker fortfarande att slutna och öppna ridvägar är tricky stuff. Sen har inte alls jag och Kavaljer samma tempo - blir helt slut i vaderna! 

Dagens Outfit är KNAS. Men man kan inte vara snygg och stylad jämt, haha. Jag ser glad ut iallafall.


Strike a Dagens Outfit pose


Kommentarer
Postat av: Malin - Sån e jag!

hmmm vet inte om det är mi dator men ser typ bara halva din blogg!

2009-11-23 @ 23:20:49
URL: http://bestofberger.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback