rosa Skumpa


NOOO! Mina favorit- leggins gick precis sönder! Gina Tricot har ju så himla bra kvalité... Trist när saker man tycker om går sönder sådär... Men det kanske är bra på ett sätt; man får ju mer plats i garderoben ;) Mihi!

Den här helgen har jag utmanat mig själv något ofantligt mycket. Är så JÄVLA stolt över mig själv. Klart att tankarna finns där och det är verkligen otroligt jobbigt. Men jag fortsätter att intala mig själv om att det är så värt det. Jag tror och hoppas att det är det. Just nu känns det mest svårt.

Min älskling var ialllafall så stolt över mig så att han överraskade med en flaska bubbel. CHAMPAGNE!!! Rosa dessutom! Kan det bli bättre med en tjejig flaska skumpa?  Tack snälla älskling...

Nu är det massage som gäller (som vanligt på måndagar. I like) och sen sticker jag till stallet.

Tack älskling






Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback