Tankspritt inlägg


Sitter och tuggar lustiga choklad-tuggumin medan jag känner hur pirrig jag är i magen. Jag har fortfarande lite hemliga planer på gång som jag inte vill dela med mig av än. Inte innan det är säkert. Men åååh vad pirrigt det känns!

Har just kommit hem från en jätteskön massage. Hon som masserade var verkligen duktig! Så jag bokade naturligtvis in en ny tid direkt om några dagar. Ska till kiropraktorn igen också, så min rygg är verkligen bortskämd. Och plånboken missnöjd. (Fy FARAO vad dyrt det är) Men har man ont så har man...

Har ännu ondare nu efter ridningen. Vi har börjat med "öppna" och "slutna" ridvägar och det är verkligen en pärs! Alla andra verkar tycka att det är lätt som en pannkaka men jag sitter super-fokuserad och spänner mig. Vilket gör att jag så klart får ont i musklerna...

Nåväl, ska läsa lite Modeböcker nu, shoppa lite och sen dra till Kungsholmen. Inte varit där på några dagar. Saknar Martin. Hoppas att han gör mumsig mat till mig ikväll. :)

Helt orelaterad bild till inlägget.  Första bilden av mig och Martin tillsammans som par. HAHA. Ful. Älskar hur jag angriper honom med munnen och han tar ett steg tillbaka. Jag är så dominant. ;)









Kommentarer
Postat av: becca

naaw. va gulliga!

2009-11-12 @ 01:13:54
URL: http://metrobloggen.se/arbicola
Postat av: Cornelia

Sv; Jag har testat dagvård en kort tid, och jag mådde faktiskt bara sämre. Vill inte skrämma dig, men det funkade i alla fall inte på mig. Vet dock en del som mått mycket bättre av det.

Jag har alltid gått öppenvård och gör det nu med. Träffar en psykolog och en behandlare 2 gånger i veckan 1 timme var. Funkar super på mig! Mycket ansvar ligger ju på en själv såklart, men i det stora hela är det ju faktiskt så det måste gå till. Någon annan kan inte göra en frisk, eller tvinga en till det. Stöd måste man såklart ha, men jobbet måste komma från en själv.



Säg att du kan bevisa att du klarar det utan dagvård (om du nu känner så!!) och hör vad dom har att säga. Dom måste ju lyssna på dig också! Det är ju faktiskt ditt liv det handlar om!

Kram <3

2009-11-12 @ 08:55:13
URL: http://thingsyouremember.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback