Värmer mig på Röd


Imorse vaknade jag av ett undebart ljud: hur Kents nya skiva "Röd" dimpade ner genom brevinkasted. Sprang upp och lyssnade genom alla låter. LYCKA. Jag säger som Camilla: "Kent passar när det är kallt ute." Så hela morgonen värmde jag mig på Jocke Bergs undebara röst.

Dagens andra LYCKOPILLER var att det ju faktiskt är FREDAG idag. Och det går inte att sägas nog! Jag blir alldeles upphetsad av fredagar. Hade jag haft en svans hade den viftat konstant vid varje veckoslut. FREDAG!!!

IMORGON KOMMER MIG SYSTER. Ännu en glädje. Ska bli väldigt mysigt att få spendera helgen med min favorit-blondin. Åh!

Nä, nu måste jag verkligen springa! Martin och jag ska ses och käka romantisk middag på Texas Longhorn. Hoppas att ni får en lika trevlig kväll som jag tänker ha med min älskling.

Sen var det en sista sak som gjorde att den här dagen känns så sjukt underbar. Men den detaljen är en hemlis - än så länge. Men jag kan säga att den som väntar på något gott... HIHI. ÅH. Pirr i magen!


Nu kommer jag älskling(ar)


Kommentarer
Postat av: Gizmo & Leeloo [Ett hundliv i all sin glans]

Hehe tack så mkt!:) Leeloos uppfödare kommer inte att föda upp mer desvärre då Leeloos mamma förlöstes med kejsarsnitt och Leeloo ska inte heller paras då hon är så liten. Men Chihuahua/Papillon blandningar är ganska vanliga:) Se efter på blocket eller vovve.net!:)

Lycka till, det är en underbar blandras!:)

2009-11-08 @ 20:04:53
URL: http://gizmo-leeloo.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback