Mode & Marknadsföring


Sådärja! Nu har jag varit zombie i några dagar och tentapluggat. Inte för att jag i ärlighetens namn pluggat sådär värst mycket men när man har en kommande tenta så ligger den liksom över en. Stör alla andra tankar och aktiviteter. Men nu! Nu är jag fri. :]

Har smakat på våren idag på Mälarpaviljongen. Gud vad jag älskar det stället! Får sådana pirriga sommar känslor! Jag och bästa Elin satt och sipprade Rosé, vitt vin och åt deras på något galet sätt ändå prisvärda hamburgare. Undebart väder men tyvärr ska det bli sämre till veckan. Blir det dåligt väder tänkte jag ändå gymma och bättra på beach 2010, haha. Har svårt att gymma när det är fint väder ute; känns så deppigt.

Sen har jag precis ikväll bokat en resa till LONDON!! Den sista april bär det av till systern och jag stannar några dagar. Åh, ska bli riktigt skoj och något att se fram emot. :) Behöver det som tusan.                                                                                  


                                                                                                             /bild lånad av Philip Skoog
Jag och P-vän (kör en svensk Kling, haha) på Paviljongen sommar 2009.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback