Bubbles & take-away


Hade en jätte trevlig kväll igår med Julia och Camilla. Så länge sedan vi setts! Blev take- away och bubblor - en klassiker som  aldrig kan gå fel ;) Fick fira Julia också nu när hon fyllt år precis, stoooor tjej som får gå på systemet!

Gick bra på SCÄ igår också. Hade varken gått upp eller ner i vikt. Trodde att jag hade gått upp massor eftersom jag ätit mycket mer på sistone. Konstigt det där! Att man tror att bara för att man äter mer så ska man rasa upp i vikt. Stämmer verkligen inte, man blir inte tjock av mat! Snarare att inte äta eftersom kroppen ställer in sig på svält och sparar på alla kalorier vilket gör att man blir trött och energilös...

Hursomhelst så hade blodproverna visat att jag hade järnbrist. Jaha? Vet inte riktigt vad jag ska göra med det eller vad jag ska äta. Förmodligen därför jag känner mig så svag och trött. Hon trodde iallafall att det skulle ordna sig och jag behövde inte äta några tabletter.

Nu ska jag läsa, läsa, läsa och söka jobb. Martin är i Ludvika för begravning så jag och Alva har tjej-mys. Vi ska möta upp Elin senare och shoppa. Det tycker vi om för vi är tjejer.




Martin... Saknar dig redan.


Kommentarer
Postat av: Anonym

köp niferex på apoteket. inget farligt, jag har också järnbrist och de tabletterna är de enda som hjälper :)

2010-02-11 @ 15:00:33
URL: http://creativestudio.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback