Hey sambo och avklarad tenta


Dålig uppdatering! Men det har sina anledningar så klart, har varit så mycket på sistone med flytt och tentan. Men nu är tentan AVKLARAD så jag kan koncentrera mig helt på flytten. Har liksom inte fattat att vi har flyttat riktigt än, jag är alltid långsam när det gäller omställningar. Men allt känns nästan för bra för att vara sant. Lägenheten är verkligen helt underbar... Känns verkligen skönt att få mer utrymme. :] Jag och Martin är ju inte direkt bortskämda med det.. ;}

Så idag efter tentan drog jag direkt hem till Södermalm och packade ner mitt lilla liv i kartonger. Känns mysko att packa ner allting och mycket svårare än jag hade trott. Nu flyttar jag ju faktiskt hemifrån på riktigt. Känns konstigt, känns underbart!



 

Hey sambo!

Kommentarer
Postat av: Anonym

jag kan inte läsa allt :( det ser ut som att 10 cm fattas på vänster sida. men det är bara på din blogg.

2010-03-18 @ 00:56:13

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback