Häng med i svängarna


Senaste veckan har jag bloggat noll komma nix- men frukta intet! Nu är jag tillbaks igen med det skrivna ordet. Fykatten vad mycket det har varit med allt. Tror inte jag hänger med riktigt i svängarna. Vad gäller skolan är jag inne på tredje delkursen redan. Hallå?! Fan vad snabbt det går.

Var så skönt när arbetet och redovisningen av DN Kultur var klart. Var coolt att hänga på redaktionen och interjvun med chefredaktören blev bra men det kändes ändå som att de andras arbeten var snäppet ballare. Jag hade också gärna träffat Skavlan och Håkan Hellström, typ.



Morgonmöte på DN Kultur och möte med chefredaktör B.Wiman. Copyright: Hedvig Haraldsen


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback