Tidningen Ångermanland


Har fått praktikplats på Tidningen Ångermanland för kortpraktiken i december. Härnösand är alltså det som gäller! Så det blir en jul i Viksjö i år :) Ska bli jättekul att hjälpa till på redaktionen och hänga med på så mycket jag bara kan. Hoppas jag får fotografera lite också.

Igår körde jag till stallet och hem till Kungsholmen. Blev alltså både statskörning och lite lantligare. Snart ska jag nog ha det där körkortet, banne mig.

Martin ska förresten stå på Hus&Hem mässan idag och i helgen - Svensk Energispar har sin egen monter! Mycket stolt flickvän. <3


I kväll är det 90-tals partaj för alla journalister. Man ska klä ut sig och alltså vara ful på fest. Fashionistan inom mig kommer att skrika. Det enda som var bra med 90-talet var min födelse. Typ. Inte fan var det modet iallafall.



Red Lips 6 Picture

 

Har kört lite röda läppar på sistone. Det är läckert! Sen behövs det lite färg till höstens mode.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback