Nu kör vi


Språktentan avklarad. Men istället för att gå hem och dö efter all läsning så var det bara att plugga vidare. För på torsdag är andra tentan, den huvudsakliga, och jag har verkligen noll energi kvar att plugga. Som vanligt började jag för sent med att öppna böckerna: människa och enfaldig som jag är. Längtar tills på torsdag när tentorna i plural är över. Prat om tentafest gör mig lycklig.

Sen har jag inte börjat på porträttintervjun som ska in på fredag. Haha, jag är bra festlig ibland! Men det får gå ändå. Jag måste ju lära mig att hålla deadline och då är det bra när det brinner lite i rumpan! Sen behöver det ju inte vara en jävla majbrasa som det är nu.

Hade förresten körlektion med Sören i dag och körde i stan. Kände mig urball när jag åkte runt S:t Eriksplan och Fridhemsplan. Fan vad ballt tänkte jag. Sen har jag också ett tips för den som vill känna som att de åker i ett rymdskepp: kör jättesnabbt och sen accelerera lite till. Sen när du kör på och känner att "fan jag borde nog ligga i femman nu" så gör inte det! Lägg i ettan istället. Känn suget i magen och hälsa på utomjordningarna. Det gjorde Sören idag och jag sa förlåt.





Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback