Camomillastaden, min raring!



 

Har vänt på dygnet något ofantligt så jag tänkte väcka liv i dig, kära blogg. Ingen annan är vaken och kan leka med mig förstår du.


Dagen har spenderats tillsammans med Camomillastaden. Hon berättade att  saker och ting inte längre är sig likt i Vällingby sedan jag "stack därifrån". Vet inte vad hon menade men jag får väl ta mig en tur dit någon dag och kolla in fördärvet. Sedan åt hon en kaka som var så stor att hon inte orkade hela så hon lindade in den i fyra servetter. Lade den i väskan. Hon såg att jag gav henne knäppis-blick men lät sig inte påverkas. Lilla Coopare alltså. Men söt är hon, den lilla spanjorskan.

Sedan kom Martin och hämtade Alva vilket var skönt. Vi var lite less på varandra nämligen. Jo, jag ska berätta varför! När jag kom ut från duschen i morse stod hon ogenerat och drack kaffe ur min mugg. Så jävla ouppfostrad. Dessutom var det den sista mjölken och jag tänker inte dricka efter en chihuahua fattar du väl. Hur söt hon än är så vet jag var den där tungan varit. Javisst. Jag har nog sett ett och annat.

Sen köpte jag foundation från Clinique men det skiter väl du i men jag berättar det ändå för den var dyr men det är den värd för jag pallar inte köpa tattig skit foundation från typ Viva la Diva eller något annat som täpper igen mina porer och allmänt vandaliserar mitt ansikte med talc och andra gifter som man måste akta sig för enligt Cosmopolitan så jag betalar gärna en slant extra för att inte se ut som typ Donatella Versace i fejjan när jag blir gammal.

Imorgon ska jag äta lunch med Äääälin på söder så jag måste vara fräsch! Kudden nu.






Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback