Handsken är kastad


Är så jäkla glad att jag trots att jag var aptrött partajade igår. Det var så himla festligt! Tror nästan det blir roligast så - när man inte planerat att gå från början. Så gör man ett ryck och bara virvlar iväg. Åh.

Tappade mitt läppstift på pendeltåget i går. Hatar att tappa smink: det är ju mitt snusk och ingen annans. Så när jag vaknade i morse kände jag mig så expooooosed, ledsen och rädd så jag åkte direkt till MAC- avdelningen och köpte nytt, haha. Sen har jag kommit fram att hela den här röda läppar grejen var bara en liten fluga från min sida. Insåg det idag när jag bakisfunderade.

Mitt funderande gjorde förresten att jag kom till insikt om en annan grej. Det här kommer låta helt sjukt men jag har nyligen insett att Martin har glasögon. Ja, det är sant! Alltså, jag har ju sett att han har glasögon på sig och så men jag tänker inte på honom som en sådan. Men nu har jag alltså förstått att jag är ihop med en glasögonorm.

Sådär. Nu kommer jag at säga något som inte är politiskt korrekt. Men jag tänkte att herregud jag är ju så störd annars så det spelar ingen roll. Okej here it goes.... Glasögon är inte fint. Jag vill inte ha en pojkvän med glasögon. Nu var det sagt. 

Skaffa linser Martin annars blonderar jag mig. Du gillar inte blondiner. Jag gillar inte glasögon.
- Handsken är kastad.


I ett kort glasögonlöst ögonblick-  titta vad tillfreds jag är


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback