Stockholm city


Så underbart skönt att det är helg efter en crazy vecka med två tentor och två inlämningar. Men nu är den över och jag kan slappa lite. Ska bli roligt att läsa alla kamratintervjuer! Jag hoppas Amanda blir nöjd med den jag gjorde på henne - "Kalmartös som brinner för bollen." Nåväl.

I torsdags var klassen ute och firade. Jag är så glad för att ha hamnat i den här klassen och jag ser verkligen fram emot att lära känna alla! Vi kommer ha tre riktigt roliga år tillsammans det är jag alldeles säker på. Är så glad för att alla bjuder till :) Sen att man inte hinner med på allt kul är en annan sak. Orkade verkade inte gå ut igår så jag däckade i soffan istället framför Snabba Cash och take-away.

I dag har jag och lilla familjen varit ute på stan hela dagen. Jag lekte med kameran lite, köpte Chanel-örhängen och åt lunch på café i Gamla Stan. Beställde en latte och fick den i en skål, haha! Vilken rolig grej.

Ikväll får vi se vad vi hittar på - har inga planer. Förmodligen tar vi det lugnt. : ]


















Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback