Söndag palla kratta löv


I dag är det städdag för föreningen; jag och Martin är livrädda att gå ut och riskera att bli antastad av någon hurtig granne. I fall han vaknar snart, bakispyret, så hinner vi smita iväg på utflykt och komma tillbaka när ordningen är återställd. Om inte får vi trycka i lägenheten till eftermiddag. Jag tror att han föredrar det senare.

Det har varit rätt mycket den här veckan men jag fick helg redan i onsdags vilket var skönt! Då är det onsdagspub i skolan och jag var där för första gången. Sen drog jag och två sköna klasskamrater till Friday's och drack vin och käkade. Mycket angenämt. Bra start när man vet hur mycket man ska plugga i helgen...

I går hade Jossan & Anthon fest vilket var supernice. Kul att Philip och Wiveca var där också :)



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback