California dreaming


Nu är det ny kurslitteratur som gäller. Egentligen är det, om man jämför med mina andra utgifter, en skitsumma. Men det är en SKITSUMMA att lägga ut. Man kan ju köpa så mycket roligare saker för dem. Sen står det ju massa intressant i och sådär så det är bara att dra kortet och köpa något kul som kompensation.

Nästa vecka ska jag till syo och prata om att jag vill till L.A. Man måste ju börja planera tidigt! Tänkte kanske efter sommaren redan. Ska bli spännande att se vad de säger. Det gäller ju att planera som sagt... Just nu är jag så trött på köld och mörker (ja, jag är REDAN trött.) Pratade om att boka resa och åka om bara någon vecka men vi får se. Hade ju egentligen siktat på januari men jag vill resa nuuuuuuuuu. Till ett fransk- eller italiensktalande land. Eller Californien. Men Martin tycker att det ska vänta, att man inte kan åka dit bara för en vecka utan att vi ska stanna en månad. Och det går ju inte just nu. Vi får se! Men nu måste vi boka.

Igår var jag och gymmade för första gng på ett halvår. Så skönt - fattar inte vad jag håller på med.  Det är ju därför jag är så rastlös! Ska gymma varje dag nu. Bli mitt andra hem och så där.

Skola nu. Sen ska jag till SCÄ och sen träffa mommi som är här på besök : ]


September Issue. Älskar när Grace Coddington hysteriskt ringer runt för att "rädda" fotografens mage från retusch!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback