God Jul



Hej Bloggen och God Jul!

Det var länge sen jag bloggade känns det som. Sista veckan i skolan var egentligen rätt soft, men jag hade inga krafter kvar att göra något över huvud taget ändå. Inte ens blogga, tygligen. Det här lovet är så efterlängtat! Säger jag inte alltid så föressten? Nåväl.

Just nu sitter jag i huset i Sundsvall. Vi har firat jul här med släkten och har nog helt klart varit den bästa julen någonsin!Har verkligen haft det otroligt mysigt tillsammans med allihopa... Jag älskar julen och det här var speciellt trevlig.  Kom verkligen i rätt stämning, god mat och familjen omkring mig. Dessutom fick jag nog de bästa julklapparna någonsin.

Från Älskling fick jag en PRAG RESA!!! Helt sjukt coolt. Vi ska till Prag Baby! (Okej, han läser inte min blogg med skitsamma) Sen fick jag ett otroligt fint halsband i guld med en diamanthjärta, visar bild sen.

Hm, vad mer? Någon som är intresserad? ;) Haha. Jag fick iallafall Armani parfymen "Elle" som jag önskat så himla länge nu. Den luktar helt fantastico. Så jäkla sexigt! ;P Sen fick jag två jätte fina klänningar av syster, hela "tea tree" serien (min favorit!)  och guld necessär från Body Shop från Kai,  Värsta Språket DVD, franska Harry Potter...   väska, smink och borste från Face, örhängen och  ballerinaskor av Ida, hudvårdsprodukter från moster (säger inte vilka, haha ;-) ) , 2000 kr... Osv ... Osv...

Riktigt nöjd är jag iallafall! Som sagt så var det nog den bästa och mysigaste julen i mitt liv.   Bilder kommer sen! <3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback