Utan dina andetag



Är hemma ensam ikväll eftersom Martini är på julmiddag med jobbet. Sitter i hans rutiga skjorta om myser, den luktar Lacoste  och det känns som att krama Martin lite grann.

Idag har jag först varit i skolan trots att jag kanske inte borde gått... Är nämligen lite sjuk och snorig (som vanligt, är jag någonsin helt frisk?) Mamsen tror att jag har vitaminbrist och det kan nog stämma. Kan nog vara därför jag har fått munsår också. Har aldrig haft det förut! Är jättejobbigt, gör ont precis hela tiden, spricker och har sig. Sen funkar inte den där förbannade, överprisade salvan jag köpte. Jävla snopp! Eller ja, upprörd är jag iallafall.

Föressten har jag varit duktig och tränat idag igen! Min kropp blir bara hetare och hetare, haaha.  Gud vad egenkär jag låter! Skitsamma. Jag älskar att träna, trots att alla pass gett mig benmuskler som jag verkligen inte vill ha. Fan att det inte är bikinisäsong nu. Mina magmuskler vill se solen, haha.

Imorgon ska jag till frisören och göra mig snygg. Underbart! Visar bilder sen.

Nää, nu börjar "Du är vad du äter", måste sticka. Kärlek till Anna Skipper alltså ; )


Ge mig sol!

Kommentarer
Postat av: Elin

Munsår är inte mys. Men det går över. Imorgon är det fredag!!! :D

2008-12-04 @ 22:09:12
URL: http://elincerha.blogg.se/
Postat av: Carmen

godmorgon :)



kolla gärna in veckans fredagsfräckis i min blogg :)



kram carmen

2008-12-05 @ 12:14:52
URL: http://carmendeleaumelby.blogg.se/
Postat av: Mi

kikar in... sån där kropp vore ju inga fel att ha...

2008-12-13 @ 18:55:32
URL: http://sticka.blogg.se/
Postat av: Millan

Hallu uppdatering min sköna!

2008-12-19 @ 22:30:54

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback