Jag har som roligast i sadeln



Idag på specialidrotten (nej jag tänker inte kalla det för "boll & racketspel" för det låter utvecklingsstört) spelade vi Squash vilket jag aldrig gjort tidigare. Jag fantiserade lite om att jag kanske är en oupptäckt squash-talang. Att så fort jag skulle kliva in i hallen skulle hitta mitt kall i livet. 
 Tyvärr var det inte alls så men kul var det! Jag & Jocke körde på som tusan. Han däremot var jätteduktig redan från början och hade heller aldrig spelat. Jag tröstar mig med att han brukade spela pingis förut..

Det är ondsag idag, alltså snart helg. Har inga planer förutom att jag ska käka middag med gamla högstadie-gänget på lördag. Ska få träffa Sandra, det var jättelänge sen! Kul-kul-kul! (:

Nu står mamsen och lagar flygande Jakob så det luktar curry i hela lägenheten. Sen blir det ridning ikväll. Jag ska nog föressten sluta skriva att "ikväll ska jag rida", det känns som att det är det enda jag gör nuförtiden, roligt nog.
Jag har faktiskt som roligaste i sadeln. (Hade tänkt skriva "när jag rider" men jag vet att Elin garanterat skulle mobba mig då.)

Ja! Jag fick föressten MVG på filosofi provet! Grattis grattis, tack tack. Har fått mvg på alla prov hitills, förutom franskan där jag fick VG+. Det var det prov jag pluggat mest till också. Haha. Så kan det gå.





Jag och Jocke, dårå.

Kommentarer
Postat av: Cornelia

Jasså? Annorlunda hur då? :P Det är ett år sen.

2008-11-05 @ 19:20:43
URL: http://annacornelia.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback