Lördag kväll


Hejsan !

Kom precis hem från Centralen. Vi promenerade dit i snön vilket kändes jätteskumt! Det är ju vinter nu för tusan! Jag och Martin tänkte kolla på en vinterjacka til mig och julpynt till lägenheten. Egentligen är det helt onödigt att köpa något julpynt eftersom jag vet att vi kan få massor av mamma om vi vill. Eftersom vi bodde i ett hus på 400 kvm  förut och nu i en trea så har vi en triljon tomtar och glitter.

Någon vinterjacka hittade jag inte heller. Funderar på att köpa en Canada Goose men Martin säger att de är omoderna. Jag tycker att de snarare är klassiska. Men jag vill ju inte köpa något som han tycker är fult. Men jag fryyyyser ju!

Så gick vi och käkade & sen fikade och pratade om gårdagen. Martin köpte världens godaste champagne igår som han bjöd hela min familj på efter middagen. Han försökte väl smöra för min mamma, haha. ;) Inte mig emot, jag älskar champagne!  Kai var föressten också med då han är här över helgen. Han är så himla trevlig... Min syster skulle inte kunna ha en bättre pojkvän!

Sen drog vi vidare till Andréa och Jockes fest. Det var jättelänge sedan jag träffade dem sist eftersom de precis kommit hem från Thailand. Slutligen drog vi till Philips lägenhet för efterfest. Han har precis flyttat dit och den är verkligen jättefin!

I fredags var jag och mamma och lunchade som vanligt. Hon blev glad när jag nämnde att jag fått Mvg på religionsprovet.:) Sen gick vi & shoppade lite. Hon köpte kläder och blonderingschampoo som bara det kostade flera hundra kronor. Fattar inte att hon pallar lägga ner så mkt pengar på schampoo men men... Jag fick en ny kajalpenna (skitbra!) och ett PLUMP lipgloss. Som faktiskt funkade! Läpparna svällde upp och blev större även om det är lite creepy när det pirrar sådär i läpparna, haha. Hade tänkt ta en rosa men valde en vit/genomskinlig istället. Den var snyggare, trots att Ranveig mobbade mig och sa att det såg ut som sperma. Men vafaan...

Sen stack jag vidare till frissan! Vicki klippte mig lite kortare vilket blev skitsnyggt! Sen bokade vi en tid nästa fredag också så jag ska dit och göra mig snygg, hähää.  Hon gav mig föressten komplimanger om min hårfärg. Hon skulle sett det när det var svart tänkte jag... Men nu är jag jättenöjd när den tvättats ur lite. :)

Känns föressten konstigt att vara hemma en lördag kväll, det var länge sen! Men jag behöver nog en mysig hemmakväll med snutten. Han är så söt i sina mjukisar, liksom förberedd för att gosa.

Kommentarer
Postat av: Millan

Jag håller med maroshco. någonstans där ute finns det en varm och fin jacka till dig. pusspuss

2008-11-24 @ 14:45:23
URL: http://camomillastaden.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback