Skit skit skit



Gör dig beredd på ännu ett deppar inlägg. Förlåt! Det är bara så mycket skit på en gång så det är svårt att hålla sig glad.

Idag är det måndag, och som att inte det skulle vara nog så är det också första dagen efter lovet. Det har varit ett underbart lov! Jag har verkligen behövt den här tiden att bara ta det lugnt. Men nu är det alltså slut.

Sedan håller vi på att måla om här hemma i Solberga så saker och ting står huller om buller. Jag blir tokig av oordning! Verkligen helcrazy. Det bor ett pedantiskt kontrollfreak i mig som just nu inte alls är särskilt tillfreds med tillvaron. Mitt annars städade rum har liksom blivit garderob, hall, vardagsrum och sovrum i ett. Ay-ay-ay!

Tyvärr lät jag det här gå ut över min mamma lite. Jag var ju inte sådär jättetrevlig när jag kom hem från ridningen nyss, utan gick direkt till mitt rum med en stor suck om hur stökigt allt var. Men jag kan knappt andas! Det är så mycket saker överallt. Men hon har ju inte gjort något fel så det var hemskt dumt. Hon vill ju bara göra fint här hemma.  

Ska gå och be om ursäkt nu tror jag. Jag måste skärpa mig, verkligen.   


Kommentarer
Postat av: Millan

Var just med Latte och slängde in hunden och post. Jag förstår att det är jobbigt att bo så. Vi måste ju ses i helgen. PÖSS

2008-11-03 @ 21:39:50
URL: http://camomillastaden.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback