Desperate Housewives agerar barnvakt


Alltså, det är helt sjukt hur mycket det snöar. Men jag klagar inte! Tycker det är rätt mysigt, kommer i lite julstämning sådär. Skulle önska att det nte var så kallt bara. Okej jag klagar! Men bara lite.

Igår när jag åkte till stallet visade det sig att buss- fanskapet var inställd, alltden busslinjen hade inte gått på hela dagen. Så Kurre fick hämta mig efter ridningen, trodde på allvar att jag skulle frysa ihjäl. Funkar inget ute på landet? 
Om den inte kommer imorgon när jag ska ut till stallet igen så har jag lovat mig själv en taxi. Därmed basta.
 
Jag måste uppenbart ha en varmare  jacka! MÅSTE. Men jag tycker den jackan som jag har är så himla fin...! Funderar på en marinblå Boomerang. Oui, oui? Måste bestämma mig nu.
 
Har varit duktig och gymmat idag! Tränar främst magen vilket (äntligen!) har börjat ge resultat. Men det känns som att det tagit evigheter innan jag faktiskt kunnat se de magmuskler som jag fått träningsvärk i. Jag visste väl att de fanns där inne någonstans. ; ) Men det är inte så konstigt, jag tränar ju varje måndag, tisdag och två gng varje onsdag så det var banne mig på tiden.

Martin har sent jobbmöte ikväll så jag är hemma ensam... Jag antar att de desperata hemmafruarna får hålla mig sällskap!

Här är föressten en pic av en favorit-modell Tiiuk Kuik. Hon är så otroligt vacker!


Kommentarer
Postat av: Elin

Hon var snygg!



Måste lära mig att kolla på desperate nu alltså. Inte en dag försent :P

2008-11-27 @ 23:04:48
URL: http://[email protected]
Postat av: Cornelia ♥

Taack! :D

Nä den är inte kall alls. Iofs har jag bara haft den på mig inomhus, men man blir varm snabbt i den.

Den kom nog i höstas någon gång! Om du har tur kanske den finns kvar där du bor :) Finns i svart också!



Kram!

2008-12-01 @ 16:14:59
URL: http://annacornelia.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback