Studentångest



Sitter och lyssnar på Mannen i den vita hatten och tycker allt känns sorgset.

JAG VILL INTE TA STUDENTEN!


Så nu var det sagt.

Samtidigt är jag så sjukt skoltrött. Väldig paradoxalt, jag vet. Men jag vill ändå inte sluta.
Jag trivs så  himla bra med att gå gymnasiet. Jag trivs med att gå i trean och jag trivs väldigt bra med mina kompisar. Jovisst min klass är kanske inte fullkomlig men jag tycker om den ändå. Jag kommer sakna alla så mycket! Jag kommer sakna klasskänslan och liksom hela samhörigheten som man  ändå har. Jag tycker de här åren generellt sätt har varit jätteroliga och jag vill inte sluta. Jag kanske låter som en treåring som inte får sin vilja igenom men      jag vill vill vill vill verkligen inte!

Eftersom jag gått i skolan så otroligt många år nu så jag vet inget annat. Helt plötsligt, om bara några månader, kommer jag aldrig att gå i skolan igen. Kanske kommer jag att plugga vidare men, let's face it, det kommer aldrig att bli samma sak. Skolan kommer bli ett avslutat kapitel och jag är skitnervös.

Nog om min pre-studentala ångest. Det kommer säkert bli mer sådant ju närmare avslutningen vi kommer.

I helgen har jag, Lolita (haha) och Elin bestämt oss för att festa på bästa artonårs manière. Istället för att plugga har jag redan bestämt mitt fashion, helgen till ära. I brist på fantasi hade jag tänkt totalkopiera den här outfiten av Lauren Conrad. Soo, sew me!




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback