Livet är inte rättvist



Ja, jag skulle ju färga håret. Och nej nej jag blev inte mer nöjd.
Det stod BRUNT på paketet men nog blev det svart trots allt. Just my luck! Det är bara en toning så jag kommer ju se ut som vanligt låt oss se... till jul. Härligt. Helt otroligt jävla härligt.

Sen är jag missnöjd med allt annat vad gäller mitt hår också. Vill ha tillbaks mitt hår! Det här är för tunt.
Jag får ringa min frisör på måndag.

Pengar pengar pengar.

ÄH! Gud vad sur jag är.  Får ta mig samman. Postitiv, Hedvig, postitiv.

I går var jag och Martin på Historiska muséet och var kulturella. Sen gjorde jag pesto-middag och vi kollade på The Office. Jag älskar vekligen min och Martins söndagar. Vi är oftast lite bakis-fnissiga och sega så vi gör inte så mkt. Går långpromenad längs Norrmälarstrand, köper take-away latte, sover middag, äter ute och hyr film... Mys-mys-mys.

Nä, nu ska jag sticka iväg och hämta voven från dagis. Sen blir det ridning. Det ska bli roligt! Då kanske jag blir lite gladare.



Kommentarer
Postat av: Elin

Ditt hår är fabulous darling!!! Hur gick det att rida?

Puss

2008-10-30 @ 09:46:32
URL: http://elincerha.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback