Mal a la tête



Är helgen redan slut? Shit, det känns som att den precis börjat ju. Trots det sitter jag här och det är tydligen söndag kväll.

Sigrid har sovit i min säng i helgen så jag har fått nattsällskap. Tycker inte om att sova själv så det var bra. I natt ska Ranveig sova med oss i dubbelsängen också, får se hur det går med ytan! Det blir nog hon som drar det kortaste strået och får sova i mitten, i "vallgraven" som Martin brukar kalla det.

Vi kom föressten precis hem från stan, har käkat middag med pappa där. Det var trevligt, även om det var svårt att hitta en restaurang som alla ville ha någonting från. Pappa ville ha kött, Sigrid vegetariskt och jag ville ha lasagne. Men det slutade med ialf med att alla blev nöjda och glada!

I går var tjejerna här hemma på förfest. Vi spelade spel , pratade och drack drack vin innan vi begav oss ut i mörkret. Vi drog till ICE och skakade lite rumpa innan jag drog hem till Solberga med Ida som sällis. Jag gillar att vi provar nya ställen! Ändå är 90's favoriten tror jag. Är det föressten nästa helg? Annars drar jag gärna till Soap bar eller Café Umra. Vi ska ju trots allt ha studentskiva där 1 Maj så man måste ju kolla in stället.


  Haha, varför tar jag mig på magen?
Louise och hennes Mona Lisa leende.


Kommentarer
Postat av: Lucky Strike

nakna brudar är aldrig fel ;)

2008-10-14 @ 22:27:01
URL: http://dulcepericulum.blogg.se/
Postat av: Millan

Det där med magen känns som en lite julgrötsgrej. Hur som helst, vi måste supa lite i helgen du och jag. Det var ju typ två veckor sen bääästis. Possa

2008-10-15 @ 18:32:13
URL: http://camomillastaden.blogg.se/
Postat av: Elin

Nä jag tycker magen i kombination med den livsfarliga blicken är mer "komsi, komsi" ;)

2008-10-18 @ 17:22:15
URL: http://elincerha.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback