I love it



Sorry boys and dolls. Jag har varit en dålig bloggare!

Jag är föressten nyfiken på vilka som läser min blogg. För jag får ju fler sidvisningar än kommentarer vilket är lajbans. Trodde Martin lusäste varje ord och blev ännu mer kär - men tydligen hade jag fel:

"Va , vaddå blogg ? Har du en blogg , men du la ju ner den? "


Idag var första dagen i veckan vilket inte alls känns så jobbigt. För nästa vecka har jag HÖSTLOOOV. C'est vachement fantastique! Jag ska absolut inte planera in någonting som jag alltid gör. Dock kommer Kai från London i helgen så det blir TACOFRIDAY med familjen & mormor som är här, sen förfest och sen 90's. I love it.
Sen  på lördag blir det bio med tjejerna och sen på söndag ska jag tävla i hoppning. Det blir högre hinder nu än förra gången så jag är lite nervig. Men mest peppad!

Mina nya favoriter. Vilken tycker ni jag ska beställa?




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback