Bäbisarna <3



Jag och Martin shoppade i helgen och vi letade speciellt efter ett par nya skor till honom eftersom hans älskade svarta spetsiga skor gått brutalt sönder.

Min Martin är dock inte alls särskilt lätt att shoppa med och har väldigt (med betoning) bestämda åsikter om vad som är snyggt:

1. Han skulle aldrig handla något på H&M (herregud det är svårt att ens få in honom där när jag vill kolla åt mig själv.)

2. Det får inte se för "högstadie" ut. (Alltså är det skjortor och endast skjortor i hans garderob och inga hoodies osv.)

3. Allt som är något att ha är från MQ , herravdelningen på Åhléns eller
NK.

4. Allt som är fint beskriv med adjektivet "ballt"  och "nördigt" betyder att plagget inte uppskattades.


Efter mycket om och men går vi iallafall in på NK där han blir kär i ett par vita Converse.
Jag älskar vita, rena converse ! Det finns inget fräschare! Så vi bestämmer oss för att köpa ett par varsina.
Martin var hemskt skeptisk först till detta med att ha likadana skor. Jag tycker det är undebart gulligt. <3



Vita converse - en riktig klassiker

Kommentarer
Postat av: Millan

Hahah, men det är bar att du kämpar med honom. Han kommer tacka dig. Kolla in våra kp bilder. Pusspuss

2008-09-23 @ 18:17:15
URL: http://camomillastaden.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback