Baby kommer hem från Barcelona



Har just varit och hämtat min vovve på dagis och egentligen borde jag väl sitta och plugga nu.
Men jag väntar lite till. Lite lite lite till !

Kom till skolan äckligt tidigt imorse bara för att få reda på att vi egentligen inte hade lektion.
HÄRLIG start på måndagen säger jag bara. Drog till Fridhemsplan och somnade i lägenheten.
Sängen kändes bara så hemskt stor utan Martin... Men ikväll kommer han hem från Barcelona!

Pratade föressten med honom igår och han lät helt borta. Party till kl halv fem, flera nätter i rad är väl jobbigt för en gammal 22-åring haha. ;)

Ikväll ska jag rida i måndagsgruppen, ska bli skitkul !




Världens charmtroll.





 


Kommentarer
Postat av: Pimpen

Du eddy, vi måste ses snart, haha nej jag är inte dryg..jag får höra av mej i veckan:):) Pössen

2008-09-15 @ 21:17:20
Postat av: Bella.

Om du ska pimpa din blogg ska du kolla designadinblogg.blogg.se De har lite koll. Nice att du börjat blogga igen. PUSS!

2008-09-16 @ 18:36:42
URL: http://dulcepericulum.blogg.se/
Postat av: Hedvig

Javisst är det ! & Jag hoppas du vill vara min trogna läsare - and I shall be yours. ;)



Jag har kollat in designadinblogg och det verkar suveränt! Om än lite pilligt...

2008-09-17 @ 12:38:14
URL: http://hedvigjosefin.blogg.se/
Postat av: Sofia

Men vilken tööötnoooos!

2008-09-17 @ 20:45:59
URL: http://incubated.blogg.se/
Postat av: Kissekatt2

Morre, lovely, sexy, doggy!

2008-09-19 @ 16:57:05

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback