Första inlägget



Nu får ni intre tro att jag inte hänger med i svängarna. Att jag är någon slags alien som inte förrens dagens datum har utforskat bloggens värld och att jag har zéro koll på läget. Nu är det ju faktiskt så att jag haft en blogg tidigare. Men den har liksom blivit mer som ett minne istället för något som jag vill forstätta med. Ungefär som min gamla Paris Hilton parfym. En kär nostalgitripp som väcker minnen men som ändå känns förlegad.

Så nu är det hedvigjosefin.blogg.se och Gucci som gäller. Förändring i luften!

Den här bloggen lovar jag kommer bli sexig och mindblowing. Den kommer bli alldeles spektakulär och glittrande. Antingen det, eller så kommer det bli en trist kopia av varenda blogg som redan finns där ute. Jag kanske låter cynisk, men what the heck. Är det vad världen behöver? Fler bloggar med dagens outfit och självtagna bilder med stökiga tonårsrum i bakgrunden. Och ytterligare fotografier av höga latteglas och ja men se, ännu en brud som fotograferar sin svettiga morgonsmacka. Är det vad världen behöver?

Ja, självklart, och jag är inte ens cynisk. Det är alldeles underbart med bloggar. Jag älskar alla bilder och outfits och tips och tankar. Sen stillar det dessutom mitt kontrollbehov för jag får koll på vad mina kompisar haft för sig, shoppat, ätit till lunch, haft på sig, vilka de har träffat och hur de mår. Det gör mig glad att de låter mig ta del av de små detaljerna i deras vardag och jag hoppas du kommer vilja läsa om mina.

Jag tror det får räcka som intro. Jag har ändå aldrig varit mycket för långa förspel.


Kommentarer
Postat av: Elin

Ny blogg, gucci och we like it =P

2008-09-13 @ 16:59:37
URL: http://kkkatie.blogg.se/
Postat av: Julia

Gumman! Första kiken på din blogg - grattis! Älskar diit första inlägg, bloggbuddy! Puss

2008-09-28 @ 19:31:01
URL: http://juliaanna.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback