Ge mig glitter och glamour


Alltså, förlåt. Jag ber så hemskt mycket om ursäkt
Min blogg är helt sjukt ful. Det ser ut som en riktig gubb-blogg.
Det är för lite glitter och rosa ! Snälla, någon måste hjälpa mig .
Antingen det, eller så får jag försöka sätta mig in i hur man gör pimpar sin blogg.

Hursomhelst , idag är det söndag och jag känner mig helt seg. Har gått en lång prommis med min lilla vovve
Fick bära honom sista
vägen eftersom han inte orkade gå längre... Så söt.

Har sedan träffat Camilla & min syster och käkat sen lunch på Kofi inne i stan. Cam hade precis kommit med tåget från gbg efter en liten partyresa. Hon har lånat min kamera och jag hoppas få tillbaka den ikväll så jag kan förgylla min blogg med lite foton.

Nu ska jag rensa i min garderob så jag får plats med alla nya kläder jag köpt på sistone . Och som den hemska människa jag är kommer jag kasta alla kläder istället för att ge dem till välgörenhet. FÖRLÅT. Men det är bara så sjukt långt till myrorna.

Sen blir det restaurang eftersom mamma inte gillar att göra mat. Har inte ätit hemmalagad mat på veckor, jag skojar inte. Men eftersom mamma går jour på helgerna så förstår jag om hon inte pallar.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback