Hejdå härliga helg



Söndagar är härliga dagar, om än något vemodiga. Sitter och skriver på ett inlämingsarbete tills imorgon vilket känns lagom kul. Blogga om helgen är stört mycket roligare.

I fredags var det ju grabbkväll som blev lagom feminiserad kan jag säga.  Vi var sex tjejer och fyra killar MED Morrgan inräknad. Sorry guys!
Iallafall så åkte alla grabbar hem och tjejerna och Martin drog vidare från lägenheten i fridhemsplan.
Lite kul på tunnelbanan var när Karro visade mig en smygtagen bild på en kille som tydligen var "det snyggaste hon sett". Då säger jag "näee vafan han är ju helt långhårig & har glasögon". Jag måste ha varit lite borta efter förfesten för jag såg tyvärr inte att killen i sättet bredvid mig passade perfekt in på beskrivningen och såg lagom glad ut. PINSAMT.

Nåja, kvällen slutade iallafall på Riche där vi stannade ett tag. Det roliga var att  Elin Kling  som jag skrev om i förra inlägget och som jag fullkomligt av dyrkar var där! Jag blev jätte glad !
Sen drog Karro & Elin till Sturecompagniet medan jag och Martin gick hem och sussade. MYYYYSIGT.

Sen igår kom Philip, Louise, syster och Elin till oss och kollade på världens äckligaste film, verkligen läskig! Den var fransk vilket var hela anledningen till varför jag ville se den. Them hette den ialf... Se den och kissa på dig, haha.
Sen efter filmen och lite dricka bestämda jag & Elin oss för att gå ut bara vi två tjejer. Brukar alltid gå ut i värsta gruppen men det var skönt o bara vara vi två. Känner man sig mindre som en skolklass ;P

Nåja, vi gick ialf till Vanilla Club  eftersom alla jag känner och som har varit där fullkomligt vägrar gå dit. Så nu tänkte vi gå dit, kolla läget och gå vidare. Det var ialf lite "vilja-vara-stekar-känsla" men annars hade jag skitkul. Men det var nog mest för att Elin var med ;) Hursomhelst,  drog vi aldrig vidare utan kvällen slutade med att jag kröp ner bredvid en varm och gosig Martin.

Det enda jag gjort idag är att ha käkat ute med tjejerna. Tanken var att vi skulle plugga tsm men det blev mest girltalk ;) TSS.


Gustav fick inte sin manliga kväll. Men han ser hyfsat nöjd ut ändå!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback