Äntligen fredag



 Jag har sagt det förr och jag säger det igen, Elin Kling är så himla stylish.
Tjejen har det som  inte kan köpas för pengar; nämligen full koll på vad som passar ihop och är k(l)ing på att blanda fashion med style så att det inte får den där "jag har på mig allt som är modernt på samma gång" känslan som jag avskyr. Hon är en äkta fashionista helt enkelt! Och som den äkta fashionista jag är så tänker jag kopiera allt hon har på sig, haha.

Dessutom är hon nästan på pricken lik min kära frisör som jag bara måste få göra lite reklam för. Hon heter Victoria Larm och jobbar på "Posh" som ligger på Östermalm. Hon lyssnar verkligen, är jätteduktig och himla kreativ. Ingenting är omöjligt och jag blir alltid nöjd! Ska dit nu på måndag och göra mig snygg, känner mig rätt risig i håret nu nämligen.

Idag är det fredag vilket betyder kort dag i skolan och sedan party all night long. Ska förfesta hos Martin with the girls. Sen ska  Martin, Jocke och Gustav  vara manliga och äta oxfilé-pizza. Hoppas jag får vara med även om jag inte är så manlig av mig. Fast då blir det snarare en tjejig caesarsallad som beställs. Nåja. Hoppas systern dyker upp också <3


             

Så himla cool


Kommentarer
Postat av: Joanna

Mys att du fixat en ny blogg :) pussar

2008-09-19 @ 13:09:05
URL: http://yoanni.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback