Vi är de heta nördarna



Just nu sitter jag i klassrummet, vi har projektarbete och dom bästa Ida & Elin jobbar för fullt.
Vi har bestämt att projektarbetet ska handla om latinet i Harry Potter och vi ska göra ett slags lexikon för alla språk- och H&P nördar. Härligt va! Jag är alldeles exalterad eftersom jag är helt tönt när det gäller båda.

I helgen var det 90'S som gällde vilket var störtkul. Trots att det var tokigt mycket folk inne på klubben (fredag & löning..) så hade jag jätte många kompisar där ! Förfest with the girls var som pricken över i:et. Tack darlings!

Idag har jag köpt en sjuukt sjuuukt sjuuuuukt gullig mössa. Den var vit och alldeles ullig-gullig-mysig-pys. Okej nu ska jag ta mig samman. Men den var så gosig så! Elin köpte en matchande halsduk. Så nu är vi ytterkläds-sistas, hah.

 

Lyssnade /tittade som vanligt på The Voice imorse och Elin Kling var där! Hon tipsade om olika koftor och jag föll för den här som kommer i butik nästa vecka. Jag blev helt kär!

Bilden är btw från hennes blogg.

Kommentarer
Postat av: Julia

Baby jag JÄTTEGÄRNA ses! Vi kan smsa och bestämma mer! Puss och kram!

2008-09-30 @ 16:45:16
URL: http://juliaanna.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback