<3 Stockholms Universitet



Jag var lite nervös första dagen i skolan måste jag erkänna. Trots att det inte riktigt är som att börja skolan när man var liten, där man kanske var 20 stk i samma klass (så är det i småstäder) med en fröken som man verkligen hade kontakt med. Även om jag kommer gå i samma klass som 200 andra modevetare så vill man ju ändå göra ett gott intryck! Så lite nervös var jag allt. 

Dock hade jag söta, rara Camilla med mig - som ska läsa retorik.  Först var vi i aulan och blev välkomnade av rektorn med tal och sen fick vi lyssna på olika föreläsningar, gå rundvandring runt universitetet mm.

Sen efter lunchen (latten var TO-DIE-FOR)  träffades alla som ska läsa samma kurs. Och jesus vad mycket medvetna tjejer & killar. Blev verkligen imponerad av hur snyggt klädda och trendiga alla var. Inspiration, man tackar.

Tror att jag kommer få ett riktigt toppen år! Herregud, allt verkar nästan så perfekt att jag blir nervös. Alla fester, alla coola nya människor... Att få plugga MODE, du förstår ju själv. Känns som att jag lever i en dröm som jag inte vill vakna från. 

När jag vaknade på morgonen hade jag fått jättefina blommor och en helt UNDERBAR bok, "Vintage", av min kära mor. Som en present för att jag börjar Universitetet. Min mamma är bäst.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback