Första dagen i skolan



Jesus vad länge sen det var jag bloggade nu. Men det har sina orsaker, vänner små.Sist jag bloggade skulle jag nämligen precis ta studenten och allt vad det innebär. Några dagar senare kastades jag direkt in i ett kontorsjobb. Efter bara några dagar som norsktalande kundtjänst på Lensway så kände jag att det inte var något som jag ville hålla på med resten av året.Trots att jag på ett sätt trivdes med kollegor osv. så trivdes jag helt enkelt inte. Jag är helt enkelt allt för rastlös.

vilken tur att jag sökt för skojs skull till Stockholms Universitet!

Jag kom nämligen in på mitt första val! Så nu ska jag alltså läsa Modevetenskap. Jag tror att det kommer bli sjukt spännande!

Idag är första dagen i skolan så jag måste gå och göra mig i ordning (måste ju se fashionable ut) Tänkte bara säga "hej jag lever" och denna gång lovar jag - NO MORE BLOGGPAUSER. Nu ska jag börja blogga igen - that's it.

Wish me luck

Kommentarer
Postat av: Anonym

då kanske vi stöter på varandra nån gång då:D

2009-08-27 @ 00:02:55

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback