alva


Ursäkta det dåliga uppdaterandet men det har verkligen varit full rulle här hemma. Men det antar jag att ni förstår :} Alva är helt tokigt uppmärksamhetssjuk. Sitter och fösöker gnaga på tangentarna nu medan jag bloggar, haha.

Vi fick hem henne i söndags och sedan dess har det inte varit en lugn stund. Först var hon lite skeptisk och skakade mest i bilen på vägen hem från uppfödaren. När hon kom in i lägenheten så nosade hon omkring och tog in alla 9r09ty6ydsqa (<--ALVA!!!!) lukter och intryck. Jag och Martin var fortfarande ganska läskiga men efter ungefär en kvart så vågade hon sig fram och sedan dess har hon bara vågat mer och mer. Efter några timmar var det som att hon alltid bott här!

På natten sover hon från kl 24:00-10:00 vilket är jätteskönt. Annars ska hon ut ungefär varannan timme och kissa. Hon är så gott som rumsren redan! Så himla duktig. :} Nej, det är svårt att beskriva hur hon är. Ni får komma och träffa henne vetja. I början är hon lite blyg men efter ett tag släpper det.  

Nu ska vi leka lite med den vita råttan och äta en sen frukost.

LOVAR att ta bättre bilder och blogga mer sen.



Kommentarer
Postat av: Emma

Naaw så söt :) Förstår att du är jätteglad! Alva blir ett perfekt namn också, det var väl det du var mest sugen på :) Kram på dig så ses vi snart hoppas jag!

2009-12-30 @ 15:11:12
URL: http://emmajohanna.webblogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback