Elin blir moster


Fy farao vad mysigt jag hade igår! Det var en perfekt utekväll med min älskade Elin. Först kom hon hem till mig på Kungsholmen för julmys med Ernst (haha) BUBBEL och julklappsutdelning. Såklart hade Elin ruinerat sig på julklappar till mig så att jag fick skämmas. HAHA. Eller jag börjar vänja mig med att hon alltid köper så fina saker. Orkar inte ens försöka toppa hennes presenter utan jag vet att hon ändå kommer köpa det som bara är PRECIS det jag önskade mig men inte visst om att jag gjorde det.

Jag fick iallafall en BH i 70 C vilket är typ helt omöjligt att hitta i Sverige, men gullet hade köpt med sig den från New York. Sen fick jag en fashionabel, skitsnygg tröja med paljetter på axlarna som jag kommer ha på mig typ varje dag, 2 body lotion och body wash från Victorias Secret och sedan en tvål som doftar rosor (tyvärr allergisk mot rosor, men den oftar gott ialf!) Sedan hade hon sytt en liten cardigan till Lillan. Så himla gullig. Åh, Elin... Hon blir ju moster nu!!!

Sen drog vi högklackade och fnittriga till Berns och hade jättemysigt. Jobbigt att gå ut utan killar dock - man får stå ut med mycket slemmiga kommentarer. Kvällen avrundades såklart med skräpmat :)

När jag tillbaks till lägenheten på Kungsholmen så möttes jag av en doft av chai och saffran från mina julolja som heter JULMYS. Åh, vilken undebar tjejkväll!

Nu ska jag dra till Söder och möta syster som tycker att "Unge, du kunde väl ha druckit vatten när jag kommer?" Denna syskonkärlek...


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback