Första december


När jag vaknade imorse så hade mamma varit inne på mitt rum och lagt en liten present på skrivbordet. Tack snälla mamma! Fick ett läppglans i nyansen Hot Pink, nagellack i Icy Pink och Läppbalsam/stift i Rose Pink (tre nyanser av rosa!!!) samt en modetidning. Min mamma är så snäll. Känner mig som ett barn igen när jag fick adventspresenter varje dag. Det var tider det. Bortskämd skitunge. Men är det första December så är det. ;)

Sen bar det av till universitetet där det var filmvisning och föreläsning som gällde. Handlade om "La SAPE" vilket var intressant. Hade aldrig hört talas om dem innan jag läst kurslitteraturen. Se hur man lär sig! Blev en snabblunch i egenskap av en Itrim Bar som var supergod. Fattar dock inte hur man kan banta på sådana. Själv blir jag ÄNNU mer hungrig av dem och åt största bulgursalladen när jag kom hem. Känner mig uppblåst... Usch.

Ridningen igår gick förresten hur bra som helst! Ibland undrar jag varför jag ens pallar rida när jag är så himla kass och osmidig på hästryggen. Men igår fick jag verkligen tillbaka den där känslan. Ridning är det roligaste jag vet; åtminstone när det går bra. Fan, det är den bästa känslan i världen :)





Tack snälla mamma


Kommentarer
Postat av: ELLEN :D

vilka fina färger på sminket :)



jätte fin header oxå :) hare bra!

2009-12-02 @ 17:46:17
URL: http://ellenochvickan.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback