Från ingenstans till min famn


Nu slipper jag hålla inne mer. Man vill ju inte gärna berätta om  något stort- som kanske sedan inte blir av. Men nu är det alltså klart. Vi har hittat vår lilla tjej nu. Och hon är helt underbar.  När vi var och tittade på henne och hennes fyra glada syskon i fredags så kändes det helt rätt. Det var flera intresserade men eftersom jag var först så fick jag "tinga henne" till idag kl 17. Ringde uppfödaren några minuter innan och sa att vi jättegärna vill att vi att hon ska bli en del av vår familj.

Går inte att beskriva hur jag känner just nu. Har nog inte riktigt förstått att det är sant! Vi som har letat så länge... Jag har varit inne på en miljon uppfödarsidor och tittat på valp efter valp efter valp... Men det har inte känts helt rätt. Nu känns det helt fantastiskt och jag är så glad för att jag ringde det där samtalet till uppfödaren just den dagen. Hade jag gjort det bara lite senare hade vi aldrig fått henne. Känns som att det var meningen... Kan inte riktigt förstå det än bara.



Lillan... Välkommen till vår familj älskade lilla vänn. Jag kan inte vänta tills jag får hålla dig i mina armar. Från ingenstans till min famn. Livet är bra härligt ibland.




Kommentarer
Postat av: becca

Guud så söööt!!!!!

2009-12-13 @ 20:51:32
URL: http://metrobloggen.se/arbicola
Postat av: Therese

Men vilken sötis! Är den den som är blandning mellan chihuahua och papillon? Vilken liten nallebjörn, när får ni hem den? Kommer den på nyår?

2009-12-14 @ 12:45:41
Postat av: HH

Visst är hon underbar... Stämmer, hon är 25% papillon :) Absolut sötast! Hon är leveransklar på torsdag men vi vill vänta tills efter jul så hon slipper stressen... Får hem henne söndag den 27 december. <3

2009-12-14 @ 15:13:08
Postat av: Ranveig

Va söt, grattis! Den får ju plats i martins kosta boda! Eller i din latte mugg!

Hoppas Morrgan gillar den. Ses på lördag!

2009-12-14 @ 15:14:13
Postat av: Emma

Åh vad roligt för dig! :) Kommer bli kanon! Kram

2009-12-14 @ 19:54:23
URL: http://emmajohanna.webblogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback