Imorgon kommer min syster


Det är sjukt kallt ute och snön bara faller. Ändå kan inte låta bli att älska det! JUL JUL JUL. Visst är det underbart? Älskar den klara luften, morgonljuset som lyser på snön, stämningen i luften, stearingljusen överallt. Åh, vad jag längtar till att åka upp till Norrland! Vi kommer att åka nu till helgen och jag kan inte vänta! Imorgon kommer syster från London och då börjar julen på riktigt. Ska bli så himla mysigt.

Sen kan jag ju inte låta bli att längta efter att lillan ska komma. Vet att jag tjatar, men det är väl inte så himla konstigt? Har väntat på det här ögonblicket hela mitt liv känns det som.

Igår köpte Martin jättefina matskålar, visar bild sedan. De är iallafall grå med små söta vovvsingar på, hihi.

Sen är det FREDAG idag!! Har varit i stan med mamma och shoppat julklappar till syster. Fick en superfin klänning av mamma som var superslampig, HAHAHA. Lite lustigt på något sätt; hon borde liksom köpa Hello Kitty kläder till mig... 

Ska träffa och gå ut med Elin ikväll och fira fredagen. Får ha på mig klänningen då så får jag höra vad hon tycker. Tror att hon kommer gilla den. Hon kommer iallafall förhoppningsvis att älska sin julklapp som hon ska få ikväll. :)


Lillan med sin syster. Imorgon kommer min syster.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback