Lilltjejen är redan bortskämd


Sitter på universitetet och surar över att vår föreläsare är en timme och en kvar sen. TRÖÖÖGT. Tycker det suger rejält att komma för sent till sin egen filmvisning men det verkar som att det inte är hennes fel utan att det är något slags missförstånd... Aja.

I morse så blev llillsnuttan besiktigad utan anmärkningar. Skönt! Sen i eftermiddag ska jag och Martin gå i djuraffärer och titta. Behöver en säng, ett halsband, koppel och mat samt vattenskål. Jag lade undan en rosa hundbädd igår men M diggade inte färgen, hehe. Tycker inte att den passar med inredningen. Och jag som lovat mig att inte göra henne till en "Paris Hilton vovve", haha! Men hon är ju en flicka och flickor gillar ju rosa. Kommer förmodligen att köpa ett katthalsband eftersom hon ju är så himla liten nu. Känns onödigt att köpa ett dyrt läderhalsband eller en sele eftersom jag inte vet hur stor/ liten hon kommer att bli riktigt... SNUTTAN. Kan inte vänta tills hon kommer...


Kommentarer
Postat av: Anonym

hehe, klart man ska skämma bort sina älsklingar! :) tycker jag du gör rätt i! :) Jag hade nog också gått för den rosa, men tror inte min man hade diggat det heller ;)

2009-12-17 @ 16:12:43
URL: http://creativestudio.blogg.se/
Postat av: Camilla

Hey handlar bloggen om söt hund eller hedvig...

2009-12-18 @ 11:31:24

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback