Name the pet


Har precis ätit vääärldens godaste indiska curry-rätt från restaurangen här nere. Har lite mat-ångest men det går snart över förhoppningsvis. Skriva och prata om det brukar hjälpa, dock är nog de flesta här hemma rätt trötta på mitt gnäll om mat, haha.

Åh, idag har jag varit och shoppat klart alla julklappar med syster och Kai. SÅ SKÖNT. Ska försöka slå in allting ikväll så det är klart :) I morgon ska vi nämligen till Skansens julmarknad. Kommer nog bli jättetrevligt tror jag. Var förresten lite busig idag och igår och shoppade massa saker till mig själv. Trots att det snart är jul, hoho. Men kunde verkligen inte låta bli! Det blev en sjukt classy ljusgrå cardigan från Zara, en rosa/vita randig tröja från H&M (ÄLSKA!!!) och sedan den heta klänningen som jag hade igår på Berns. Och jag som borde hålla i pengarna nu vid jul. Men det är tråkigt tråkigt tråkigt.

Älskling kom hem från kryssningen för några timmar sedan och lät alldeles ynklig. Verkar ha varit en hård natt med AIK- grabbarna. Snutten... Vi får se ifall han orkar följa med ut ikväll på en drink :)

Och eftersom jag snart ska få valp så kan jag ju inte låta bli att lägga ut en liten bild på Ärtan. Jag hoppas att ni står ut och ifall ni inte gör det så behöver ni ju faktiskt inte läsa min blogg ? (aouch!) Men faktiskt.
 
Sen har vi förresten nästan döpt henne - kan ju inte kalla henne för Lillan när hon kommer. Svea blir det iallafall inte för det tyckte mamma var fult och det känns ju inte så roligt... Hittills verkar det faktiskt luta mot Alva väldigt mycket. Det var faktiskt mitt allra första förslag, innan jag började spåna vidare. Första instinkten kanske? Martin gillar det också väldigt mycket. Sen är fortfarande alternativen Siri, Jenny och Saga. Tycker att det sistnämnda är väldigt fint, men är det inte lite väl vanligt? Hm... Sen älskar jag Siri, tycker det låter så piggt och glatt! Och Jenny tycker jag också om; det heter Elin i mellannamn. Vad tycker ni? Kommentera jättegärna, alla förslag blir jag jättetacksam för <3

Glömde fråga Martins mamma i fredags vad hon men hon gillar nog Alva också... Haha, det är så jobbigt! Jag vill att ALLA ska tycka det är jättefint! Så himla lättpåverkad är jag! Men det går ju inte. Det är ju jag och Martin som ska tycka om det. Sen kom jag på Lova igår- också väldigt vackert. Nu svamlar jag rejält så jag ska sluta. Förlåt.

Lillan



Kommentarer
Postat av: LYDIA

sv: Men åh, tack så jättemycket, glad jag blir! :)

Hehe, då heter vi exakt samma i mellannamn då^^ Och hemlisar gillar jag! Jag är kingen på att hålla dom^^

2009-12-20 @ 13:59:30
URL: http://lydiajosefine.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback