Ny frisyr


NU ÄR DET HELG !!!! Iallafall för mig, era stackare. Jag har nämligen inga föreläsningar förrän på tisdag vilket gör mig helt lycklig. Det är alltså fredag för mig nu. Woho. Dock har jag ju såklart massa plugg och andra måsten... Men nu låtsas vi inte om dem, okej? Blir så mycket trevligare stämning här i bloggen då.

Åh, idag har jag sett världens bästa film på Bio Victor. Desperately Seeking Susan med Madonna från 80-talet. Jag säger som Lovisa jag skulle kunna se den igen nu med en gång. Så bra! Det är ju fashion med 80-tal nu också så man kan se den i rent inspirations-syfte om man vill. Personligen har jag lite svårt för det modet.

Jo! Sen igår hände spännande saker - åtminstone på mitt huvud. Jag har nämligen skaffat lugg! Martin blev helt övertokig när han såg mig, tyckte att jag såg så liten och söt ut sa han. Haha, sen idag fick jag höra av en kursare idag att jag såg äldre ut... Mysko. Hursomhelst, jag gillar luggar. De gör liksom så att man ser sexig och flickig ut på samma gång.

Oj vad klockan blev mycket. Måste lämna mitt kära Södermalm för älskade Kungsholmen. Känns som att de battlar om mig just nu, men Kungsholmen vinner ikväll. Saknar min baby <3


Kommentarer
Postat av: Anonym

Så fin!! Är riktigt sugen på lugg själv nu bara för det ;) Tack så mycket för komplimangen! Men exakt, man vill alltid hitta på nya idéer och ändra lite, som med håret :) Ha en mysig helg stumpan! Kramar

2009-12-03 @ 20:17:03
Postat av: - E M M O A -

precis startat en blogg! ^^ följ järna mig via bloglovin ^^ men bara - om du har lust ^^

2009-12-03 @ 20:45:57
URL: http://princessonthepea.blogg.se/
Postat av: Julia

Modigt och fint! Käns det bra? :)

2009-12-04 @ 20:26:05
URL: http://juliaanna.blogg.se/
Postat av: Ranveig

Efter att ha gått in på sthlmfinest en miljon gånger så har jag äntligen hittat din blogg... Du ser ju precis ut som cheryl Cole! Kerry på jobbet tyckte du var really pretty.

2009-12-14 @ 15:15:39

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback