Gott nytt år!



Dagarna bara forsar förbi när det är lov, trots att jag inte gör något särskilt om dagarna.

Nu är det till och med ett nytt år!

Herrejösses, 2009. Nu är det dags! Hoppas det här året blir lika bra som 2008. För jag har haft jävligt kul måste jag säga med en liten svordom. Mitt enda (töntiga) nyårslöfte är väl att försöka bli en mer harmonisk människa. Jaja, flum flum flummigt värre. Men vad tusan!  Jag är en hysterisk perfektionist  vilket kommer att sluta illa om jag inte chillar några hack. Så man måste väl börja någonstans. Jag ska försöka ta det lugnt och inte vara så jävla neurotisk. Så det så.

Nyårsafton var härlig och firades med underbart god mat hemma hos Therese. Vi var några vänner som var där och vi hade himla trevligt! Sen vid tolvslaget stod vi vid Västerbron och hojtade för att sedan sluta upp och festa i lilla lägenheten. Mysigt hade vi och det var kul att tjejerna var här också. :)

Åh, jag vill verkligen inte börja skolan igen. Känns surt värre! Varför kan jag inte alltid leva så här? Varför kan jag inte få  fika och festa med kompisar, luncha med mamma, shoppa som en desperat hemmafru, träna, sola solarium, läsa min chiclit "en shopoholic säger ja!".. ..     Ja, typ för alltid? Hm?  Varför kan det inte alltid vara lov?

Får trösta mig med att det är sista terminen och att jag snart tar studenten. För det gör jag ju faktiskt, hur overkligt det än känns.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback