Paris Hilton Can-Can make perfume




Idag var första dagen i skolan efter det härliga lovet. Så trist, men sånt är livet. Dock fick jag iallafall en mysig fika med Ida och Lossan, men annars var det all work and no play. 

På håltimmen smet jag dessutom iväg till ACAPE laser för att prata (läs:klaga hysteriskt) på min laserbehandling. För tio veckor sedan gick jag nämligen igenom en sådan och det har inte blivit någon skillnad alls på mitt fåniga lilla komplex. Jag har nämligen några spruckna blodkärl på näsvingarna som verkligen stör mig något vansinnigt.
Ja... Jag vet att det är så nördigt och Hedvig, ingen ser dom där små små strecken.  - Men jag bryr mig!

Alltså. Det har inte blivit någon skillnad och jag har redan lagt ut en fyrsiffrig summa för att bli av med blodkärlen så jag var rätt sur. Det slutade iallafall med att jag fick en ny tid lite billigare, så jag är nöjd! Ibland gäller det at stå på sig.

Jag har föressten köpt ännu en ny parfym, vilket var totalt och härligt onödigt. Vet inte när jag ska ha tid att använda alla mina parfymer, haha. Nåja, det blev iallafall Paris Hiltons senaste; "Can-Can" som jag verkligen älskar! Luktar otroligt gott av mandarin, liljekonvalj och bärnsten som bas. M-mhm!


Kommentarer
Postat av: Millan

Det va dagens kap asså. Lööve it!

2009-01-07 @ 21:42:22
URL: http://camomillastaden.blogg.se/
Postat av: sofia

gud, vilken fin hy hon har asså! :)

2009-01-11 @ 19:59:08
URL: http://souli.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback