Utan vänner är du ingenting



Har varit mycket hemma ensam hemma den här veckan eftersom
mamma och Kurre har varit i huset i Edsbro och Martin i Kreta.
Då har jag fått tillfälle att umgås extra mycket med tjejerna vilket har varit mysigt.
Känns bra nu innan studenten att vi ses mycket så att vi känner att vi
kommer ha varandra i framtiden. Det är så himla mycket nytt nu!
Men jag är redo!  So just bring it on!

Trots det saknar jag Martin jätte mycket. Det är dags för honom att komma
hem nu tycker jag. Vilket han gör också! I natt landar planet i Arlanda. Får se om
jag inte sticker till Kungsholmen och sover där. Vore underbart ifall han skulle
komma hem och krypa ner bredvid mig. Sen vet jag att han tycker att jag är sötast
när jag sover. Vilken klyscha liksom. Men han säger att jag är så lugn och snäll då.
Jag kanske borde ta det som en förolämpning, egentligen?


I natt kommer han hem, stekaren.







 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback